Hvis du har en smartphone, men stadig ikke har prøvet at scanne. Så send en SMS med ordet "SCAN" til 1220. Derefter modtager du et link til download af scanningsapplikationen SCANLIFE. Efter installation kan du scanne nedenstående kontaktinfo og lægge den ind i dit kontaktregister.

SCOOP tilbyder reklamefrie QR-koder...

Nu er dine kunder fri for at bruge smartphonetastaturet !

Endelig er den manglende kobling - lad os bare kalde den "the missing link" - mellem det digitale og det trykte medie kommet. Den giver os mulighed for at påvirke mennesker, som samtidig er på farten og ligesom kaffen, er reklamen nu "to-go". I kølvandet på smartphones og tablets muliggør QR-koden en let tilgængelig kommunikation. Pludselig skal man ikke først hjem og læse mere - man kan gøre det lige på stedet !

Den mest indlysende anvendelse af QR-koder er til visitkortet. Her kan man med et enkelt scan indscanne kontaktinfo og direkte gemme dem i telefonens kontaktregister.

Med QR-koderne kan også tilføjes en ekstra digital dimension til kataloger og brochurer og samtidig forlænges aktualiteten. I det er der også et økonomisk aspekt - se eksemplet til højre.

Mulighederne er utallige og kreativiteten er ubegrænset, men selvfølgelig skal man sikre sig, at man anvender "sikre" koder - uden reklamer. Men alt dette og meget mere kan du læse mere om i artiklerne på rullemenuen til venstre.

SCOOP tilbyder reklamefrie QR-koder, med mulighed for statistik, ændringer etc.

Se mere her >>

QR-koderne forlænger levetiden af dine brochurer og kataloger..

Den smarte kombination af QR-koder og tryksager kan fx anvendes som her ovenover, hvor SCOOP har skabt en inspirationsbrochure med indlagte QR-koder, som udvider brochuren med en ekstra digital dimension. Koderne sender kunden til et mobilwebsite med billedgallerier og produktomtale.
Koderne henviser selvfølgelig direkte til gallerierne, eller til det aktuelle produkt på websitet, så informationen er så let tilgængelig som overhovedet muligt.
På denne måde får man plads til at vise alt det man muligvis ikke kunne få plads til i brochuren og brochuren holdes opdateret med det seneste nye.

Dette skaber ufatteligt mange kreative muligheder, men også en en langtidsholdbar tryksag hvor aktualiteten og levetiden forlænges betragteligt.